11 juli: van Orlando naar St Pete Beach

12 juli 2018 - St. Pete Beach, Verenigde Staten

Vandaag pakten we de auto weer in om te verhuizen naar de westkust.
St. Pete Beach om precies te zijn, gelegen aan de Golf van Mexico.
Omdat we pas na 15 uur konden inchecken op ons volgende logeeradres, besloten we eerst naar Fort de Soto park te gaan, wat zuidelijker gelegen.
Wat een prachtig strand, poederwit zand, turquoise water dat warmer was dan het water van dinsdag in Blue Spring. Heerlijk om in te zwemmen.
Loeiheet was het, dus de gehuurde parasol was geen overbodige luxe.
Life is good @ the beach!
Voor we oververhit raakten, aten we gauw een ijsje, onze eerste deze vakantie, maar dat gelooft vast niemand.
Hopla, de Nissan Quest weer in, airco op 75 graden Fahrenheit, en op naar St. Petes Beach Suites.
Totaaaaal andere accomodatie, maar superleuk appartement, 2 kleine zwembaden, gezellige zitjes en BBQ's voor algemeen gebruik.
Kijk! Daar gaat ons BBQ hart sneller van kloppen!
Under the palmtree bij het zwembad dekten we onze tafel en Kornel zou Kornel niet zijn als hij de kippendijen niet perfect gaar kreeg.
Na de afwas, yep, het lijkt wel of we op de camping zijn, stapten de ladies op de fiets en liepen de ouwelui het kippenstukje naar het strand voor de 1e Sunset.
De zon zakt, we stijgen van geluk (gejat van Acda en de Munnik).