19 juli: Miami Seaquarium

20 juli 2018 - Miami Beach, Florida, Verenigde Staten

Het Dolfinarium maar net een beetje anders, daar gingen we donderdag naartoe.
Om 12 uur was het moment dat de meiden hun Dolphin Encounter hadden.
Paps&mams kregen instructie over te maken foto's en filmpjes maar dat viel nog niet mee om niet te zeggen dat het afzien was bij 37 graden gevoelstemperatuur.
Maar laten we niet mopperen! Het zag er superleuk uit, van de wetsuits tot alle kunstjes en de 61 foto's van de Seaquarium fotograaf incl fotoboekje voor allebei.
Zwaaien, handshakes and kisses, mooie sprongen en dat ongeveer een half uur lang.
We deden daarna nog een klein rondje park, dat alles bij elkaar niet groter was dan het Dolfinarium om de hoek.
We hadden dringend behoefte aan zwembadwater hoewel dat nergens koud is. Even voelen met je grote teen is niet nodig zeg maar.
We leverden de auto weer in bij de prive-parkeermeneer "welcome back" en vertrokken zelf naar de rooftop, waar de zonnebedjes voor de gasten worden opgemaakt.
Het is werkelijk over the top, maar wel leuk voor een paar dagen.
Het avondmaal nuttigden we in een kruising tussen strandtent qua naam en hardrockcafe qua muziek en oudhollandse spelletjeshal wat betreft opgestelde spellen.
Zelf probeerden we een spel waarbij je een ring aan een touw over een haak aan de muur moest zien te gooien.
Dat bleek nog best lastig te zijn.
Kor gaat het namaken onder de overkapping.
We zijn vandaag, vrijdag, rustig begonnen en willen later Miami/Miami Beach in met openbaar vervoer.