21 juli: Dolphin mall

22 juli 2018 - Palm Beach, Florida, Verenigde Staten

Na de uitcheck in Miami, gingen we nog even shoppen voor we door reden naar het hotel in Palm Beach.
We hadden ook voor een natuurpark kunnen gaan, maar inmiddels hebben we alligators genoeg gezien 😉
Dolphin mall is de grootste in de regio en heeft zowel outlet winkels als gewone winkels.
We scoorden 2 paar schoenen en een t-shirt.
De koffers kunnen nog steeds dicht gelukkig.
Na de lunch reden we door naar Palm Beach, inmiddels gaf de thermometer 102 graden aan.
We kookten nog niet, maar doken wel meteen het zwembad in.
Het hotel staat aan het water, dat kan ook bijna niet anders want Palm Beach ligt op een smal eiland.
We deden ongeveer 200 stappen om van het hotel naar het restaurant aan de Oceaankant te lopen voor het avondeten.
Daar gaan we straks, na het hotelontbijt, ook aan het strand liggen.
Het lijkt schoner dan de Atlantische stranden waar we totnutoe waren.
Op Key West, maar ook bij Key Largo lag veel wier op het strand. Stinken!
De laatste 2 dagen dat we hier zijn, doen we rustig aan.
Net als de eerste dagen hebben we behoefte om een beetje te luieren, te zwemmen, te lezen enzovoort enzovoort.