9 juli: The Day After

10 juli 2018 - Orlando (Florida), Verenigde Staten

We hadden vandaag een rustdag gepland, dat was maar goed ook want we hadden toch best last van het tijdsverschil.
's Morgens eerst de Walmart een bezoek gebracht, die is min of meer om de hoek.
Supergroot! Je kunt er net als die Mega supermarkten in Frankrijk en Italie alles kopen, maar dan nog 25x meer.
Als je zelf in een Supermarkt werkt, zoals de schrijfster van deze blog, kijk je toch nog een beetje anders. Elke medewerker heeft zijn eigen specialisme: je kunt dus Chef Cola zijn.
We zagen huge pakken vlees, gehaktrollen ala de favoriete ijsrollen van mam/oma Janny.
Ja we dachten aan je! 😉
Ze verkopen M&M's in allerlei flavours, maar we durfden het toch niet aan om m&m peanutbutter te kopen.
Flesjes water gaan per 48 en vleeswaren is superhandig verpakt, in doosjes met een deksel.
We hebben ff gecheckt wat een laptop hier kost, zonnehoeden gepast, een piepschuimen koelbox gekocht voor als we op stap gaan.
De caisiere keek op toen wij onze eigen boodschappentas vulden tijdens het scannen. Ze was al druk bezig onze boodschappen in plastic tasjes te doen van het formaat pedaalemmerzakje. Zo ging iedereen met minstens 10 zakjes de deur uit.
Geen idee of ze aan recyclen doen.
Anyway: we legden uit dat we in Nederland gewend zijn onze eigen tas mee te nemen, vond ze grappig.
Verder bestond de dag uit chillen bij het zwembad, ff een dutje op de kamer toen er een buitje kwam en besluiten wat het avondprogramma zou worden.
Het werd uit eten in een Braziliaans bbq/buffetrestaurant. Gek genoeg stond er countrymuziek op.
Daarna bezochten we de Florida Mall. Verder geen uitleg nodig denk ik.
Lekker gewinkeld, Kornel trakteerde zijn ladies bij Victoria's Secret.
Of vond hij dat we stonken?
Vandaag staat Blue Springs State Park op het programma, een natuurpark. Have a nice Day!