Aftellen

24 juni 2018 - Dronten, Nederland

Nog maar 2 weken tot onze Droomreis gaat beginnen.
Na ruim een jaar inlezen en voorbereiden vertrekken we op 8 juli 2018 om te beginnen aan een groot avontuur.
Langer geleden ontstond de wens om 1 keer een echt verre reis te maken met de kinderen.
We kozen het jaar 2018, omdat wij (Kornel en Joyce) dan 25 jaar samen zouden zijn.
25 jaar geleden vonden we in elkaar de Liefde, de Humor en gedeelde Toekomstdromen.
Hoe mooi is het en hoe dankbaar zijn we dat we dat op deze manier kunnen gaan vieren met onze geweldige dochters.
Met ons motto If You Can Dream It, You Can Do It (eerlijk gejat van Walt Disney) hebben we al veel onze dromen kunnen uitvoeren.
En nu is het dus bijna zover dat we aan onze American Dream gaan beginnen: een rondreis door Florida, the Sunshine State.
Florida past (denken we) perfect bij ons: het heeft alles wat wij leuk vinden.
Stranden, natuurschoon, levendige steden en we hopen veel dieren die we nog nooit in het wild zagen te zien: we zullen stranden delen met Flamingo's, zwemwater delen met de kleurigste vissen, krokodillen spotten in de Everglades, wie weet zelfs Dolfijnen kunnen aanraken.
We delen onze verhalen graag in ons blog, om zo zelf niks te vergeten en jullie alvast te laten zien wat we aan het doen zijn. Volgen jullie ons?

1. Reislogger:
    24 juni 2018
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Sandy:
    25 juni 2018
    Super leuk, om zo " mee te gaan " in jullie reis!!!

Liefs,
    Sandy & Neville & Kids
  3. Janny de Olde:
    26 juni 2018
    Top idee, zo kunnen we allemaal meegenieten.
    Genieten van deze mooie reis.

H en J
  4. Liesbeth:
    27 juni 2018
    Leuk om jullie zo te gaan volgen
  5. Gerton:
    27 juni 2018
    Leuk hoor, we gaan het meemaken.