Heide, Bier und Apfelstrudel

10 augustus 2023 - Soltau, Duitsland

We slapen steeds langer, zo aan het eind van de vakantie, oeps! Voor de broodjes gebakken èn opgegeten waren, Herr und Frau Noorlag gedoucht hadden en klaar waren voor een wandeling over de Luneburger Heide was de ochtend al bijna voorbij.

Op de heide vonden we alle mensen die bij het bezoekerscentrum geparkeerd stonden niet weer terug. We vonden er wel een kudde schapen en hun herder.

20230810_125821

20230810_125749

Een route gelopen van 5,2 km, in de zon en pauze op een mooi plekje in het midden waar genoeg te zien was volgens de tekst op het bankje.

20230810_133943

Terug bij het startpunt trakteerden we onszelf op Bier, Cola, Apfelstrudel und Heidebeeren schnitte (of zoiets).

Collage_2023-08-10_20_23_10

Na de boodschappen bie de liedel hesen we onszelf in korte broek en een topje en kokkerelden we na de borrel gezamenlijk een BBQ maaltje en groenteschotel. Dat laatste uit het oventje in de camper, dat de beste marktplaats aankoop ever is. We gebruiken hem vrijwel dagelijks.

Morgen nog een dagje chillen voor we weer huiswaarts gaan. De 1e campervakantie is een feit en smaakt naar meer.

20230810_201841

Gelukkig is het al snel oktober... toch?

1. Janny de Olde:
    10 augustus 2023
    Dat jullie uit Zweden, vanwege het bizarre weer, moesten "vluchten" hebben jullie zo te lezen in Denemarken nog prachtige dag en gehad.
    Goede reis naar de Luitspeler😘
  2. Gerard:
    12 augustus 2023
    Goed om te lezen dat jullie het als zeer fijn hebben ervaren om met een camper te reizen.
    En: dat topje zal Kor goed staan 😊