Herzlich willkommen

9 augustus 2023 - Soltau, Duitsland

Na een voorspoedige reis van ongeveer 5 uur met stops voor een bakkie, de lunch en bij een tankstelle, kwamen we vanmiddag aan op Naturcamping Lüneburger Heide.

20230809_153239

20230809_204032

We installeerden de camper op ons plekje onder de bomen en zagen al snel een eekhoorn. Tijdens het Yatzeeën was er zelfs 1 volledig op zijn gemak op vrij korte afstand zijn eten aan het opknabbelen. Joyce, de huisfotograaf, had nog tijd om haar camera te pakken en schoot een prachtig plaatje, dat later gedeeld zal worden,omdat ze die pas thuis kan overzetten op haar telefoon. Dat wordt te ingewikkeld op de camping wifi.

Voor de rest genoten we vandaag vooral van het zonnetje, een boek, 2x een kleine wandeling en de Nasi die een teamprestatie was. Joyce van de mise-en-place en Kornel van de finishing touch. 3 vreemde talen in 1 blog moet kunnen!

20230809_155008 20230809_203641

Morgen willen we de heide op, die al mooi in bloei staat en proberen we vast de Biergarten uit op de camping. We hebben het welkomstdrankje nog tegoed en we blijven Hollanders natuurlijk 😜

20230809_201508

Ein Bier und eine Cola bitte!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl