"Rust"dag

1 augustus 2023 - Simrishamn N, Zweden

Vandaag hadden we een rustdag gepland, dus we hebben 13000 stappen gezet. Vanmorgen na het late dinsdagochtend ontbijt met versgebakken broodjes uit eigen oven, hebben we vanaf de camping een route van 9,5 km gelopen door bos, via strand/duinen en weer terug door weilanden. Veel mossoorten gezien, waaronder het grijze "ijslands mos" en de 1e paddestoelen popten ook al uit de grond.

Met zweet op de rug en vermoeide voeten van ruim 2 uur wandelen kwamen we terug op de camping, waar we de middag relaxed doorbrachten. Jip was daar ook blij mee...

Vanmiddag brak ook de zon weer lekker door, dus de eind-van-de-middag-borrel vond plaats op het privé terras. Gelukkig hebben we alle dagen heerlijk in de zon kunnen zitten, ondanks dat er ook elke dag wel meerdere buien zijn gevallen.

Morgen vertrekken we richting Ronneby, ongeveer 2 uur rijden, waar we 1 nacht op een camping direct aan de kust zullen overnachten. Voor de kust ligt een zogenaamde archipel van eilandjes die deels toegankelijk zijn vanaf de camping.

Collage_2023-08-01_13_52_39